loading...

Thursday 15 March 2018

20 Gambar Wallpaper Komputer Yang Genius Dan Kelakar. No 10 Tu Serius Lawak!!

Kita menatap skrin komputer kita selama berjam-jam setiap hari, jadi kenapa tidak kita menghiasnya? Our Sabah telah mengumpul beberapa wallpaper komputer yang paling menarik yang akan membuatkan anda menukar wallpaper anda.

Tengok bagaimana orang kreatif menghias komputer mereka. Mana satukah favorite anda?

1. Magnificent Idea
pdmcmahon

2. Angkasa Lepas
Sabird1

3. Takutnya Kucing Tu..
imgur.com

4. Nak Tambah Lagi Monitor
imgur.com


5. Windows Dalam Windows
supreme_meow

6. I Want To Play A Game
croft1342

7. Star Wars
pirate_door91

8. Inilah Pejabat Saya
Onetufbewby

9. Chrome Vs Firefox
cluebees.com

10. Menakutkan
Wertson

11. Samseng
brightside.me

12. Beginilah Keadaan Bilik Tidur Saya
don_Juan_oven

13. Zirafah
turtledave

14. Kawan Saya Nak Baiki Komputer Anaknya, Bila Saya Buka
I_Dont_Give_A_Shitt

15. Suka Sangat Dengan Wallpaper Ni...
Zebrocolli

16. Komputer Boss Saya
PriestTJB

17. Awak Rupanya

18. Inilah Kawan Saya Buat Selama Bekerja Dengan Kami
my80jo

19. Zombie
Isai76

20. Hmm...


No comments:

Post a Comment