loading...

Thursday 3 May 2018

34 Minggu Isteri Tipu Suami Mengandung Kembar 5. Padahal Isteri Telah Mengidap Penyakit Syndrome Yang Membuatkan Perutnya Membesar.



Saat pertama kali menjadi seorang ayah dan ibu adalah satu perkara yang paling ditunggu – tunggu oleh setiap pasangan yang baru bernikah. Perkara yang yang paling seronok apabila saat isteri di sahkan hamil. begini juga dengan pasangan ini.

Paul Servat (35) berasal dar Kanada ini mengenali dengan Barbara (37)melalui dunia alam maya. Oleh kerana faktor usia, akhirnya mereka pun bercadang agar dapat melangsungkan pernikahan secepat agar mempunyai anak dengan kadar segera.



Meskipun hubungan mereka terlalu cepat tetapi bagi paul persiapan untuk menjadi seorang Ayah itu hal yang sangat gembira. Setelah beberapa bulan mendirikan rumah tangga, Barbara mengumumkan berita yang sangat mengembirakan dimana doktor berkata mereka akan dikurnai anak kembar! Apa yang pelik kembarnya 5. Sangat terkejut dengan keputusan doktor

Sampai pada minggu ke-34, saat mau melahirkan, barbara memutuskan untuk pergi melahirkan di tempat yang jauh yang dia sangat percayai. Barbara minta Paul untuk tidak datang dan bersiap – siap untuk jadi seorang papa di Kanada sana dan Barbara akan datang kemudian setelah melahirkan anak. Namun kerana pengalaman pertama ini, Paul ikuti juga kehendak barbara dan terkejut telah terjumpa surat dari doktar bahwa, “Barbara Tidak Hamil!”

Menurut doktor, perut Barbara ini membesar oleh sebab lemak dan asupa kalori yang tidak dikontrol. Pihak hospital telahpun membantu Paul untuk mengenal pasti adakah Barbara pernah melakukan sesuatu yang membuatkan perkara ini terjadi.

Selidik demi selidik, ternyata Barbara mengidap syndrome dimana dia bisa merasa dia hamil. Perut dan dadanya akan semakin membesar dan membuat dirinya percaya kalau dia ternyata hamil, padahal itu hanya fikiran dia sendiri sahaja.

Ini bukan kali pertama Barbara melakukan hal ini. Lelaki yang pernah menjadi kekasihnya juga sebelum ini diperlakukan serupa dengan yang Paul jalani!



Syndrome dimana seorang wanita merasa dirinya hamil ini disebut dengan pseudocyesis, syndrome dimana sang wanita bakal memaksa pasangannya untuk menghamili dirinya dan secara fisik tubuhnya akan membesar, bahkan sampai pinggul dan dadanya pun ikut membesar padahal itu semua hanya disebabkan oleh karena lemak.


Paul akhirnya menceraikan dirinya dan meminta maaf kepada semua saudara dan teman dekatnya akibat berita palsu ini semua.

Sumber : dailymail duiainfantil

Sebuah harapan menjadi seorang ayah langsung lenyap. Semoga anda semua dapt  memilih pasangan hidup, kita tidak hanya boleh bermodalkan cinta, tetapi juga harus ada logika dan perhitungan yang matang.

No comments:

Post a Comment