loading...

Sunday 29 April 2018

5 Gambar: “Ya Allah…Anak Aku” Alfatihah semoga keluarga bertabah dengan ujian ini.



5 Gambar: “Ya Allah…Anak Aku”|Itulah perkataan yang terucap dari mulut Suhemi 45 tahun Bapa kepada Ananda Natasya 16 tahun salah seorang mangsa kemalangan ngeri di L. lantas Langkat pada 23 april lalu.

Dalam kejadian kira-kira 2:30 petang itu,Ananda natasya dikatakan dalam perjalanan balik dari sekolah bersama dua rakannya menaiki motorsikal sama.

Menurut saksi kejadian,motorsikal yang ditunggangi mangsa hilang kawalan sebelum terbabas ke arah jalan bertentangan.

Lori yang datang dari arah berlawan tidak sempat mengelak terus menggilis ketiga mangsa.

Akibat dari kejadian itu ketiga mangsa maut ditempat kejadian dengan keadaan yang cukup tragis,bahkan salah seorang hampir putus.



Suhemi dalam talian pemberita mengatakan,kejadian nahas itu dimaklumkan rakannya selepas melihat gambar-gambar kemalangan itu tular dilaman media sosial.

“Cukup berat cobaan ini bagi saya memandangkan arwah adalah anak saya satu-satunya,masih terngiang-ngiang di telinga suara minta izin kesekolah pagi itu, kejadian itu di maklumkan oleh rakan sekerja dan saya terus ke lokasi kejadian Yang tidak jauh dari tempat kerja.katanya.

Menurut Suhemi lagi dia sudah ikhlas atas pemergian anaknya yang cukup menyedihkan dan memilukan hati.

“Cukup berat cobaan ini,namun saya berusaha tabah dan sabar menerima ujian dari tuhan”ungkapnya.

Gambar:





Sumber : eberita

No comments:

Post a Comment