loading...

Wednesday 25 April 2018

Neelofa Dikecam Lagi Gara-Gara Promosi Ubat Tinggi


kecaman netizen gara-gara mempromosikan sebuah produk ubat tinggi di Instagram nya.





Ada sahaja yang mengaitkan muat turun gambar produk tersebut dengan Neelofa. Ada yang menganggap ianya sebagai mengarut dan tidak kurang juga ada yang menganggap Neelofa sudah hilang ‘standard’ nya.

Manakan tidak, Neelofa sebelum ini tidak pernah membuat ulasan produk (product review) di Instagram nya seperti selebriti dan juga penggiat sosial media yang terkenal.



Namun begitu, Hangat.com tidak menolak Neelofa pasti menerima bayaran yang agak lumayan ataupun sekadar membantu jenama tersebut.

BACA  [ANALISIS] Neelofa VS Fazura: Siapa Layak Digelar Diva Pilihan Netizen?

Dikecam Hebat



Kami tidak pasti mengapakah Neelofa menerima ‘tamparan’ yang begitu hebat daripada netizen sehingga membuatkan dia memadam ulasan berkenaan tidak lama kemudian.

Perlu diingatkan, bukan Neelofa sahaja yang pernah mempromosikan produk tersebut namun selebriti lain seperti Aiman Hakim dan juga Fattah Amin sendiri pernah mempromosikan produk yang sama konsepnya.



Adakah kerana ulasan Neelofa mengenai produk supplement bayi sebelum ini menyebabkan netizen sekali lagi bertindak sedemikian?



Sumber : hangat.com

Kami sendiri pun tidak pasti. Akan tetapi menurut seorang Doktor, produk seperti itu sama sekali tidak akan membantu menaikkan ketinggian seseorang.Bersyukurlah…

No comments:

Post a Comment