loading...

Thursday 15 March 2018

Pemilik Restoran Mengupah Designer Untuk Mencantikkan Tandas Restoranya, Hasilnya Amat MENGEJUTKAN !!



Jika kita tidak membawa smartphone kami ke bilik air, duduk di sana menjadi agak membosankan. Kecuali anda melawat yang satu ini! Gyva Grafika, reka bentuk kreatif dan studio hiasan dari Lithuania, telah menghias dinding tandas lama dengan sempurna, membawa bahagian luar ke dalam.

Sebuah restoran yang dipanggil Galeria Urbana meminta mereka untuk menghidupkan semula bilik air lama mereka tanpa mengeluarkan jubinnya.



Jadi, para artis memotret kejiranan Kaunas yang mereka bangun dan mencetak beberapa pelekat. Hasilnya adalah pengalaman interaktif yang tidak biasa seperti yang belum kita lihat sebelumnya.

"Lithuania sering mengabaikan ruang awamnya," kata Gyva Grafika. "Banyak orang tinggal di pangsapuri terbersih tetapi apabila mereka melangkah keluar dari keadaan berubah sepenuhnya.



Stairwells, yards, dan ruang awam lain biasanya ditinggalkan dan diabaikan. Atas sebab ini, kami telah memutuskan untuk mengimbangi persekitaran harian ini dan memperkenalkan bahagian luar ke dalam. "Oleh itu," WC untuk arkitek "ditubuhkan.






Semua Foto oleh Gyva Grafika

Berikutan kejayaan projek itu, Gyva Grafika menjual jubin seperti ini. Jika anda berminat, hubungi mereka di media sosial.

No comments:

Post a Comment