loading...

Wednesday 2 May 2018

Isteri Ini Mengadu Tidak Dapat ‘Melayan’ Suami Dia Yang Perangai Seperti Binatang.. Rupanya Suami Dia Menggunakan Ilmu Setan



Pada tahun 2003, Perubatan Islam 7 Puteri di datangi olih seorang wanita.Wanita ini berasal dari Melaka.Beliau berkhawin dengan seorang lelaki berketurunan India Muslim.Wanita ini ,cantik orang nya.Kulit nya putih dan berhidung mancung,berketurunan Malbari.Masaalah nya ialah,bila nak tidor sahaja ada bayangan hitam yang menindih nya.Dan beliau memang tidak lena tidor kerana ketakutan.

BUAYA DIATAS BADAN LELAKI?
Seperti biasa, isteri saya Raden Syarifah Normala membuat Teknik Scanning.Pada jari pertama pesakit sudah meraung kesakitan.Saya mula membuka “mata batin”,merenung jauh ke sanubari dan mencari punca masaalah.Pada masa itu saya melihat,seekor buaya melekap di tuboh seorang lelaki.

Saya merenong lagi,kenapa kah buaya ini seolah olah satu badan dengan lelaki ini.Dan saya dapat lihat,buaya ini menjilat alat kelamin lelaki itu.Dan baru lah saya tahu,lelaki ini memang memakai Ilmu Cula Buaya.Saya pun buka mata,dan melihat,wanita sudah habis Scanning dan saya akan memandi kan Pesakit.

Dalam Perubatan Kami ( 7 Puteri),Scanning (mengesan penyakit) adalah “Wajib” dan selepas scanning, saya akan memandi kan Pesakit.Lepas mandi jika perlu saya akan kunci kan dengan Teknik Kunci Lam Alif atau Teknik Kunci Lam Jalal lah.Ini bergantung kepada penyakit pesakit,samada teruk atau tidak.

Setelah Pesakit di mandikan, saya bertanya kepada beliau,bagaimana kah rupa Bapa dan suami nya.Beliau cerita kan rupa bapa nya dan suami nya teta[i tidak sama dengan lelaki yang saya lihat semasa saya membuat Teknik Mata Batin tadi.Saya tanyakan ,adakah beliau kenal lelaki yang seperti saya lihat tadi !!!.

Dengan pantas beliau kata,Itu Bapa Mentua nya !!!.Saya kata kan bapa mentua nya memakai Ilmu Cula Buaya, satu dari Ilmu Hitam yang konon nya Nak Menguat kan Nafsu Lelaki !!!.Beliau berkata,Bapa Mentua nya,ada 2 isteri dan semasa baru berkhawin dahulu,beliau tinggal serumah dengan Bapa Mentua nya.



Beliau banyak kali lihat, mak mentua nya bila lepas keluar dari bilik akan nampak macam lepas menangis.Bagitu juga dengan Ibu Mentua Tiri nya…juga menangis jika lepas …Huk hak huk dengan Bapa Mentua nya.Bapa mentua beliau memang kuat Nafsu Sek nya,tak kira malam atau siang !!!.Saya tanya lagi kenapa beliau berpindah ke rumah lain, dengan perlahan beliau berkata…

Bapa Mentua nya nya pernah mahu “mencuba ” kat beliau. Beliau sempat lari semasa,beliau sedang membasuh kain dan mandi di dalam bilik air !!!.Beliau bernasib baik pada masa itu,beliau masih memakai seluar dalam,…kalau tidak…memang dah kena,kata beliau !!!.Bapa mentua nya tidak dapat membuka Seluar Dalam beliau….Syukur kepada Allah swt,kata nya…sambil menangis kesedehan !!!.

Saya tanya kan kenapa tidak mengadu kepada Mak Mentua nya dan Suami nya.Masaalah nya, Mak Mentua beliau,..tau suami nya kuat nafsu, tetapi tak bolih buat apa apa !!!, antara sebab mak mentua nya benar kan suami nya kawin lagi ialah Mak Mentua nya Tidak Tahan, Bapa Mentua nya….

asyik hendak jer, tidak kira pagi,tengahari,petang atau malam….satu hari, sekurang kurang nya 5 trip, mesti kena !!!, Mak Mentua nya tak larat….dah berumor bib !!!.Jadi di benar kan suami nya Tambah Satu Lagi….Isteri kedua pun tak larat !!!!…

Suami wanita ini taidak percaya yang bapa nya cuba nak perkosa isteri nya !!!.Bapa nya seorang yang baik dan penyayang kepada anak anak.Cuma garang kepada isterinya jika TAK DAPAT !!!,Jika dapat…dia seorang yang baik dan bagus !!!..heeee…heeee…heee…..Kata saya,memang lah,Suami nya Tak Akan Percaya !!!.

Saya kata kan bolih ker beliau pergi ke rumah Bapa Mentua nya !!.Beliau kata bolih, sekarang Bapa Mentua nya tak kuat berjalan…tapi ( bab mengena ) dengan Isteri nya, tak pernah kurang !!!.

Saya kata saya memerlu kan beliau memasukan satu barang dalam makanan Bapa Mentua nya !!!.Beliau kata …bolih !!!.Barang itu ialah campuran Air Nipah,Pucok Nipah,akar Nipah dan Daun Nipah !!!.Sebelum di beri makan,saya Rukyah kan Ayat Pembunoh Syaitan.

Menurut Guru Saya,Jika Orang Memakai Ilmu Cula Buaya ini memakan Ramuan yang saya berikan itu,dalam tempoh 3 bulan..Pemakai Ilmu ini akan sakit Teruk atau jika Pendek Umor….bolih pergi ke batu dua !!!.Wanita ini dapat memberi kan Bapa Mentua nya makan Ramuan Yang saya buat itu.Pada keesokan hari nya,Bapa Mentua nya meraung kesakitan…

INI ADALAH CULA BUAYA

berdengus dengus..macam buaya,bunyi nya dan mulut nya terbuka tertutup macam buaya !!!.Orang nya dah Tua Bib !!! dah hampir 80 tahun !!!.Beliau tenguk bapa Mentua nya, semasa doktor merawat dan menyuntik bapa mentua nya !!!.Doktor cuma kata,bapa mentua nya…kena serangan jantung !!!.

Malam ke 7, semasa saya berwirid dan membuka “mata batin”, saya nampak Buaya itu telah hampir hancur, terutama nya pada bahagian bawah iaitu Cula nya, hampir putus !!!.Keesokan hari nya saya talipon perempuan itu,datang kerumah saya dan cerita kan apa yang saya lihat !!.Sambil mengusik nya…

Hai kau tak sayang ker, kat bapa mentua kau !!!.Kata nya bersahaja !!!..Alaaa Pak Syeikh, orang macam tu, lagi baik mati !!!.Kata nya lagi !!!.Dia ada 2 adek ipar perempuan, dia tanya saya, adakah Bapa Mentua nya …memakai anak nya !!!.Jawapan saya…saya tidak tau !!!.

Sebenar nya saya tau, kedua beradek ( anak ibu mentua tiri ), itu di “pakai” olih bapa mereka…Haruan Makan Anak !!!.Saya rahsia kan ,cuma saya beritahu Isteri saya sahaja !!!.Isteri saya juga tau !!!.Ada bab yang kami kena Rahsia kan dan ada bab yang bolih di cerita kan !!!..Ini bab Maruah sesaorang !!!.

Tidak sampai 3 bulan, satu panggilan saya terima dari wanita ini pada pukul 3 pagi, mengata kan Bapa Mentua nya telah Meninggal Dunia !!!.Katanya !!! Pak Syeikh…Alhamdullilah,bapa mentua saya telah meninggal dunia !!!!,Selamat lah aku kata nya !!!.Kata saya,Petang besok kau datang rumah saya !!!.Kata nya …Okey !!!. Setelah beliau datang kata saya…

Kata saya..Kau belum selamat lagi !!!, suami kau adalah anak bapa mentua kau, Saka ini bolih datang kepada suami kau !!!.Alamak kata nya,Saya tak mahu lah Pak Syeikh !!!.Kata saya…Jangan takut,Insyaalah ada jalan keluar nya !!!.Saya pun berikan ramuan Air Nipah untuk di beri minum olih suami nya dan anak lelaki nya !!!.

Sampai sekarang,masaalah beliau selesai dan sampai sekarang juga …saya terputus hubungan dengan beliau !!!!.Saya pun tak tau kenapa !!!, mungkin masaalah nya sudah selesai…Alhamdulillah !!!!.
Nasihat saya JANGAN KITA AMBIL SYAITAN MENJADI PENOLONG KITA !!!.Jangan sekali kali percaya pada KHADAM atau PENDAMPING !!!.

Jangan BERJANJI DENGAN SYAITAN
BILA MEREKA MEMBERI KITA SEDIKIT HARTA !!!!.Kalau tak dapat kita, isteri,anak,cucu dan keturuanan kita di kerja kan nya.Jin Saka hidup lama bib….sekurang kurang umor nya 1000 tahun atau lebih…bermakna anak anak anda,cucu cicit anda TIDAK SELAMAT !!!.Kebiasaan nya 7 keturunan anda dalam “target” mereka !!!.Andaian kita, Manusia hidup 100 tahun (lebih kurang )…

7 keturunan 700 tahun. Jin Saka hidup 1000 tahun, sekali hidup…mereka bolih bermohon kepada Allah swt, 1 kali lagi Untuk Muda Semula….jadi mereka bolih berumor setua 1800 tahun atau 2000 tahun !!!.Kecuali lah kita membunoh atau membakar mereka dengan Ayat Ayat Allah SWT !!!.Ayat Allah ialah MUKJIZAT yang Allah Pinjam kan kepada Umat Mohamad saw hingga ke Hari Kiamat !!! Iaitu lah Ayat Al Quran .

Memang betul Ada Al Hafiz yang berubat kerana,membaca Al Quran, Syaitan tak lari.Saya juga pernah berubat kan Seorang Ustaz,saya tanya kan Apakah Ayat Kunci,Ayat Rukyah,Ayat Panggil,Ayat Pagar diri dan Ayat Pembunoh…jawapan nya Beliau tidak tau !!!.Beliau hanya tahu membaca untuk Ibadah sahaja !!!.Memang betul, Ayat Al Quran di baca dan kita dapat pahala !!!.

Tetapi untuk Perubatan, baca saja belum memadai !!!!.Baca di lidah, hati kena bergantung pada Allah swt,minta juga pada Allah,…baru lah melahir kan Satu Maunah yang bolih Membakar Jin Yang Derhaka !!!.Siapa kata Ayat Allah tidak bolih membakar HANGUS Jin….ada kah mereka sudah melihat nya ????.Jika belum ,cari lah Ilmu Itu, jangan sekali kali cerita dan menidakan Mujizat Al Quran !!!!.Apa guna nya Al Quran di turun kan Jika ianya tidak bolih MEMBUNOH dan MEMBAKAR HANGUS SYAITAN !!!!.

SUMBER : Teabeng Viral via buletinnetizen

No comments:

Post a Comment