loading...

Wednesday 14 March 2018

[Video] Lepas Kahwin Baru Tunjuk Amukan, Fattah Marah Dan Mahu Buang Beg Pink Fazura Buat Peminat Gelak



Siapa cakap lepas sudah kahwin hanya sisi sweet dan manja sahaja akan di tunjukkan oleh pasangan kita? Begitu juga dengan selebriti terkenal iaitu Fazura dan juga suami iaitu Fattah Amin. Kehidupan mereka berdua di lihat sangat bahagia namun ada juga dalam sisi lain, Fattah dan juga Fazura perlu bertoleransi dalam banyak hal.

Ketika berada di luar negara dan shopping, Fattah lebih suka melihat-lihat dan kurang membeli. Namun Fazura akan mengambil masa yang sangat lama untuk memilih banyak barang dan paling di sukainya adalah kasut. Ada waktunya Fattah sangat terkejut melihat sang isteri membeli banyak pasang kasut pada masa yang sama perlu buat suami lama menunggu.Kata Fattah, dia boleh bersabar kerana sayangkan isteri.Haha.

Di rumah, mereka mempunyai satu ruang kerja yang lengkap dengan susun atur untuk sebarang dokumen. Di katakan ruang kerja itu menjadi ruang kegemaran Fattah dan juga Fazura termasuk ketika menggunakan laptop. Di ruang ini juga Fattah biasa berbincang dengan PAnya untuk sebarang kerja.

Dek kerana ia menjadi satu ruang yang di sukai kedua-duanya, makanya selalu juga berlaku si isteri mahu kosongkan meja dan membuang barang-barang sang suami dan begitu juga sebaliknya.

Dalam rakaman video ini,terlihat Fattah membalas semula perbuatan Fazura dengan mahu membuang beg pink kesayangannya. Haha. Mungkin inilah di katakan manis berumah tangga, ada teman untuk bercerita,tempat bermanja dan teman bergaduh. Kan?


Sumber: AbadKini

No comments:

Post a Comment